Post by hungtedelisne on Mar 1, 2022 0:56:34 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Where\u0027s My Water? 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Where\u0027s My Water? 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrænset penge hack ▞▞▞
▞▞▞ Where\u0027s My Water? 2 2022 version ▞▞▞
Get ready to join Swampy, Allie, and Cranky on their NEXT exciting adventure! The sequel to the addictive physics-based puzzler from Disney has finally
Ret venligst fejlen, når jeg spiller niveauet ved melodi, hold crash og gik ud af selve spillet.
Appen er okay, men annoncerne er meget, meget lange.
Selve spillet er super sjovt, men det går ned hver gang jeg prøver at spille et melodiniveau, hvilket effektivt gør spillet uspilleligt. Uden melodiniveauerne kan du ikke klare den første barrikade af verden 2, og det er virkelig trist En rettelse ville være fantastisk, men jeg tvivler på, at der kommer noget... TLDR: Spillet kan ikke spilles efter World 1
Det er sjovt nok. Men det er alt for mange fejl
Where's My Water? - Download til Android - Veadug
Fin nok
Sødt spil elsker også det første!
Jeg plejede at spille dette hele tiden som barn, jeg går nu i seks klasse, så snart jeg downloader dette spil, bragte det de gode minder tilbage, og jeg kan ikke stoppe med at spille
Ace Defender: Dragon War Igranje vlog wxy
Det er godt! Jeg ville ønske, at portene kostede mindre.
Det er fint og alt, men lyden er bare ikke god, men jeg elsker stadig spillet meget
Ikke det værste og ikke det bedste.
Mais, où est Swampy ? 2 Réflexion jocj
Det er et meget sjovt spil, og det har potentiale, men det har problemer, som jeg tror, skaberne kan løse
Spillet var fantastisk, men hver gang jeg prøvede de omvendte niveauer, fryser spillet, og så forlod jeg spillet på en eller anden måde. Jeg har prøvet at slette og downloade appen igen, men det virker ikke. Jeg håber, at nogen løser det, og jeg vil være i stand til at downloade det igen.
Kan ikke afspille melodiniveauet, da det styrtede ud og uden antal ænder vises det næste afsnit ikke. Løs dette problem.
første gang i lang tid kan jeg sige. Der er absolut intet negativt at sige om dette spil. Dets skabere har forudset alt, og derved udviklede de adskillige "uden for boksen"-løsninger. Godt deople ..godt gået.
Spillet er godt, men nu skal jeg se 3 annoncer for overhovedet at spille et niveau.
Melodiniveauer lige op virker ikke
Jeg plejede virkelig at kunne lide dette spil, men jeg sidder fast på niveau 95, fordi jeg ikke kan se de "3 videoer" for at komme til Pirate Cove... Skuffende
Full text of "Aarbok" - Internet Archive
Where's My Water? 2 Teka-teki wsy
Jeg nød virkelig dette spil, det er virkelig sjovt, kontrollerne er lidt svære, hvis du spiller det, du vil få styr på det, hvis du ikke har dette spil, du skal have det. Jeg elsker at spille, og det er også et offline spil 2 du vil elske dette spil, men du har eller får det farvel gutter
Ret venligst dit spil Der er så mange annoncer, at jeg faktisk slettede spillet i frustration, og nu prøver jeg at få det tilbage, og download bliver ved med at genstarte fra 99 til 1 %, men alt, hvad jeg beder om, er venligst at slippe af med mindst halvdelen af dine annoncer
Yoga | Y o g a j o r d e m o d e r ™
bedre, men ikke interessant (kedeligt) og bruge meget hjerne og have hovedpine, og du skal bruge beskyttelsesbriller
Jeg forstår det ikke.. har du brug for penge eller noget..jeg nåede et niveau efter sæbefabrikken, som kræver 3 nøgler. Der er to muligheder for at få nøglen- 1.at købe give-penge, 2. For at se tre annoncer, ja, annoncerne er ikke tilgængelige nu, hvad skal der gøres?!, Køb!! Svar venligst, hvorfor spillet kræver dette, og hvordan man tackler problemet. Bortset fra det nyder jeg virkelig dit spil, og det gik rigtig godt indtil videre. Jeg ville elske at fortsætte med spillet, så lad mig vide, hvordan man gør..
Where's My Water? 2 Sestavljanke vup
Nodeniveauer har fejl, når vandet når til orange nodespil går ned. Vær sød at opdatere
Appen var meget flot, men efter få niveauer skal du se annoncer eller købe nøgler for at låse op for nye niveauer
Godt tidsfordriv
Der er et lille problem...for at fortsætte med at spille skal jeg spille 3 annoncer i hver sektor, og det respekterer jeg...men vedio-knappen reagerer ikke, når der klikkes, hvilket betyder, at jeg ikke kan fortsætte med at spille gratis eller overhovedet spille. ...plz fix det...Jeg elsker dette spil
Jeg købte det første spil og elskede det. Jeg prøvede denne og hadede den med det samme på grund af annoncerne. Jeg ville ikke have noget imod at betale for at slippe af med annoncerne, hvis det overhovedet var en mulighed.
Hvorfor er der en Hello Fresh-annonce, der forhindrer mig i selv at begynde spillet, f.eks. efter indlæsning af skærmen for at være mere specifik. Jeg sidder fast ved en annonce, ingen anden mulighed for mig end øhh.. stirrer på et abonnement på 6 gratis måltider. Kan ikke engang begynde spillet. Utrolig Disney Mobile, men ret sjov på en måde.
Lav en 3 plz
Sjovt
Man skal have nøgler fra fb venner for at fortsætte i gennem spillet
Jeg har betalt dette spil i omkring ti år til og fra. Bliv aldrig træt af det😁
Dette spil er virkelig sjovt i dag, og da jeg spillede det som barn, men der er for mange annoncer. Hvis du spiller dette spil uden wifi er det så sjovt, men med o dogy er dette spil et varmt rod.
Where's My Water? 2 Puzzle axp
Advarsel om beskeden, du er ved at læse, er lidt lang!!!Dette spil er det værste, hvor er min vand 1 var så meget bedre end dette, det har for mange annoncer, det går ned mange gange, og når jeg prøver at downloade igen, går det stadig ned eller siger fejl. Det tyder på, at næsten alle anmeldelser er negative. Helt ærligt, hvis det var muligt at give dette spil en anmeldelse på 0 stjerner, er jeg sikker på, at alle inklusive mig ville sige det samme og give den samme vurdering og/eller anmeldelse.
Download det ikke. Det har fejl i spillet lukker efter et par begyndelsesniveauer. Jeg har sendt en e-mail til udviklerne, men har ikke fået noget svar, det er 7 dage siden, en betalt version også er tilgængelig, de ønsker ikke at ordne dette. Så spild ikke din tid kun for at blive skuffet.
Kan ikke overføre mine fremskridt til en anden enhed. Kontrollerne er bedst med s-pin, hvis du spiller på node. Fingrene er ikke så nøjagtige
Af en eller anden grund står der, at adgang ikke er tilladt, og jeg kan ikke komme forbi verden 2 på grund af det, vær venlig at reparere andet end det gode spil
en fantastisk app
Det er dejligt, jeg har ikke oplevet nogen problemer. Annoncerne er ikke for lange, og jeg hygger mig
Tvinger til at betale for at fortsætte, da det plejede at være gratis. Nu er den gratis mulighed 3 dages ventetid.Det er dog et udfordrende puslespil.