Post by telsubdgestioter on Feb 16, 2022 10:36:10 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Battle Cats ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Battle Cats IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ Koder generator alle ▞▞▞
▞▞▞ The Battle Cats 2022 version ▞▞▞
Fantastisk spil, elsker at spille og at se, hvor stærke nogle enheder bliver, når de er fuldt opgraderet. Den eneste dårlige del er, at den kræver wifi for at genoprette energien og downloader ikke opdateringer, når den ikke bruges, du skal starte appen op for at starte opdateringen, og jeg glemmer ofte, at jeg skal opdatere den, og den kan ikke spilles, når den kræver en opdatering. Stadig mit yndlingsspil på min telefon lige nu! Også: det værste ved spillet er energien. Sænker kun fornøjelsen og gør intet for gameplayet.
Har spillet i omkring en måned, og jeg er ret afhængig. Hvis du vil have en hurtig oversigt, er Battle Cars et spil, hvor du forsøger at besejre bestemte områder af verden med, ja, Battle Cars, men der er meget mere i det. Jeg giver den kun 4 stjerner lige nu, fordi jeg havde slettet appen og downloadet den igen for at spare lagerplads, og jeg kopierede koden, men jeg har åbenbart ikke gemt den på serveren, så jeg er bare lidt ked af det. Alt i alt et super sjovt spil.
Fantastisk spil. tvinger ikke tilføjer, og alle kan være gode, uanset hvor længe du spiller.
Har lige downloadet spillet..Nødt gameplay og underholdende..Så jeg besluttede at bruge lidt penge og købe en platinpakke! Sikke et godt tilbud, jeg fik maden, men ingen platinbillet! Hvis du har fritid og kan lide at blive bestjålet, er The Battle Cats noget for dig!
Kedelig. Det var nødt til at downloade ting for at starte, downloadingen varede længere end jeg gjorde. Jeg spillede i måske 1 minut og kedede mig. Gå ikke fra dette til at se maling tørre, du kan få et hjerteanfald af ændringen i tempo. Det er bare SÅ KEDELIGT. NOGEN SLAGTE MIG UD AF MIN ELENDIGHED
Jeg ville have givet dette spil 5 stjerner før, men jeg mistede mine første data, som havde adskillige uber rares, 1-3. kapitel afsluttet sammen med det første alien-kapitel. Sikker på, at det var lidt min fejl, at jeg ikke skrev forespørgselskoden ned, men dette spil burde helt sikkert have en automatisk skylagring nu ikke? Jeg prøvede at spille igen efter et stykke tid, men bare at genstarte spillet var for overvældende efter alle mine fremskridt mistede. Stadig et meget unikt spil.
Fantastisk spil, men har en HGT00-fejl, hvor det deaktiverer kattekapslerne og tidsbegrænsede begivenheder, fordi det tror, at min enheds tid og placering har ændret sig, selvom den ikke har det. Det forekommer tilsyneladende tilfældigt, og alle de løsninger, jeg har set, virker enten ikke, eller jeg kan ikke gøre det.
dette spil er så sjovt, det er så sødt. jeg elsker katte, jeg gav den 1 stjerne, fordi jeg kan lide alle slags dyr. hvordan mine katte skal slå dem ihjel gør mig ked af det ( hvordan kan en super sød kat være så grusom og blive tvunget til at dræbe andre dyr.
Spillet er virkelig sjovt og er virkelig hårdt arbejdet på, men den eneste men store fejl er, at det er en ptw. Når du kommer til Ch. 3 Månen, Bun Bun er så overmandet, (arealangreb og virkelig hurtig brandhastighed), at du er nødt til at købe sjældne kattebilletter, BARE FOR AT SLÅ BUN BUN AND PROGRESS, hvilket er en massiv fejl for børn, der ikke har tillæg. PLUS, hvis du ikke er på de niveauer, der tildeler dig lederskaber, hvordan skal du så komme op i niveau og gøre fremskridt, hvis du næsten ikke kan spille hver dag?
Det er et fantastisk spil, men dette er faktisk et af de mest umulige spil, og kapitel 3 månen er umulig
Skattejagt er gentagende og ikke sjovt (genspilning af stadier for at låse op for power-ups), især når du skal skylle og gentage flere kapitler. Det er nok det værste aspekt af spillet (på grund af lav chance for at få skatte i stedet for at spille en scene et bestemt antal gange), og hvorfor mange af mine venner dropper spillet. Bortset fra det er dette spil et fantastisk strategispil med skæve og seje karakterer og fjender
Battle cats er et sjovt spil, der har mere potentiale, end der giver det. En pvp-mulighed ville være sjov bare at få den efter rang, så folk med bedre katte ikke vil kæmpe mod nye mennesker. Mit problem er kattemad. 150 for 1 træk er latterligt, især fordi det højst sandsynligt er sjældent.
Dette spil er en fidus, de ting, du accepterer på den første skærm, er latterlige. Dette spil kan få adgang til al information fra din webbrowser til det formål, det vil. Det er det, du er enig i.
Battle Cats er fantastisk, der er aldrig mangel på indhold, fordi de altid opdaterer spillet, spillet er så enkelt, men alligevel så sjovt, og kunststilen er så sød.
Spillet er sjovt i starten, så bliver det værre. Kunne ikke besejre 2nd Chapter Boss. Spildte så meget kattemad og tid bare for at blive besejret af spammede og overmandede modstandere.
Det er et ret sjovt spil, misforstå mig ikke, men der er så mange ting, det ikke gør det bedste, f.eks. kattefoder, det er så svært at få, medmindre du gør udfordringerne, men de er så lange, og der er ikke rigtig nogen. gratis hurtige metoder til at få kattefoder
Det er et virkelig simpelt og modbydeligt spil designet til at irritere dig til at betale penge, fordi du bliver ved med at vinde. Jeg er træt af at betale for at vinde spil. Og jeg er ligeglad længere. Hver gang jeg opgraderer bliver det bare sværere. Det holdt op med at være "sjovt" for længe siden.
Jeg må sige, at dette er et fantastisk spil, men kapitel 2-chefen på månen er næsten umulig at dræbe, kan du sænke skaden lidt, fordi den bliver ved med at ramme mine katte
Dette spil er virkelig sjovt. Elsker den enorme mængde af samleobjekter, al gameplayværdien, indholdet, Sprite-kunst og al den kærlighed, der gik ind i dette spil. Men det "energi"-aspekt ødelægger alt. Jeg vil lave mikrotransaktioner for indsamlingsdelen.. forståeligt, men hvis du vil begrænse folk fra at spille spillet, når det har så stor en mængde indhold som dette, er det bare irriterende. Jeg vil give 1 stjerne for indsatsen, men lad være med at være så grådig
Denne app er fantastisk, men hvis du sletter den, har du mistet alt, hvilket jeg synes er forfærdeligt. Det er derfor, jeg giver det 1 stjerne.
Dette spil er så godt, men for nylig slettede jeg spillet ved et uheld og mistede alle mine fremskridt på grund af den dumme dataoverførsel, de burde virkelig gøre det, så dine fremskridt opdateres til skyen, så hvis du afinstallerer det og gendownloader det, har du stadig dine data. (Jeg havde også næsten alle uber i spillet, så det gør det endnu værre)
Meget sjovt, lidt vanedannende og konstante ting at gøre eller udfordre. Meget sjovt solo-player spil med søde avatarer/karakterer. Stærkt anbefale! Gratis spil! Ikke-pay-to-spil uden bøder og ingen skub for at betale for ting, men har funktionerne til at betale for nogle genstande, hvis spilleren ønsker det. Startede afslappet, men havde det så sjovt, at jeg spiller hver dag nu. Har spillet det i omkring 2 år nu og stopper ikke lige foreløbigt. Elsker det!
The Battle Cats Nezahtjevne igre tnb
Jeg spillede dette spil i 5 år på tværs af flere forskellige konti. Jeg har altid nydt dette spil. Men for nylig er min konto blevet forbudt, jeg har set dette før på andres konti, der havde hacket spillet. Jeg havde ikke gjort dette, jeg ville i det mindste gerne have en forklaring på, hvorfor min konto blev forbudt.
Kan ikke åbne den længere, bliver ved med at gå ned
Dette er et fantastisk spil! Udover det faktum, at jeg måtte vente et par timer på grund af en opdatering, er det meget sjovt. Jeg kan dog ikke lide, at den har energi og måske nedbringe omkostningerne ved den for hvert niveau. Kattene er sjove at se, og deres priser er også rimelige. Jeg vil gerne have dig til at tilføje en koala kat. Han kunne have en stor næse med kattens læber og runde ører. Hans angreb ville være store kløer som jærv. God kamp.
Jeg har spillet dette spil i årevis, og det er fantastisk. Det er så sjovt, og det vil holde dig beskæftiget i timevis. Søde karakterer, ikke særlig P2W og er bare fantastisk! Det er fantastisk, og du bør bestemt prøve det!
Ærligt spillede dette spil for mange år siden og vendte tilbage til en lille fejl? Mit sprog ser ud til at være på spansk? Er der ingen måde at ændre dette på i spillet?
Der her spil er der helle vær især hvis du er én cate person.Lille smule Pay to win spil stadig fedt
Så godt spil
Dette må være et af de værste enhedskampspil, jeg nogensinde har spillet! Det er intet andet end en billig japansk pengefidus! Sværhedsgraden er uspillelig uden at betale for fordele, og spillet kaster mikrotransaktioner i dit ansigt hvert 5. sekund. Spild ikke din tid med dette, der er mange andre spil som Cartoon Wars, der er gratis at spille og faktisk er rigtige udviklede spil. DU skal IKKE falde for denne app-fidus og forsyne disse svineri lommer!
Dette spil blev bedt om til mig af en youtuber, og jeg ville prøve det, men dette spil ville ikke downloade. Dette spil virkede virkelig sjovt, så jeg blev ved med at prøve at downloade det. SPILLET VIL IKKE ENGA DOWNLOADES!!! Jeg prøvede endda at høre nogle af mine andre spil, og jeg ryddede endda min lagerplads, og ville stadig ikke downloade!!!!!!!!!!!!
DEJLIGE TÆVER
Dette spil er det bedste mobilspil, jeg har spillet i for evigt. Dette spil burde virkelig være i 4,8-stjernet rækkevidde, men på grund af nogle dumme mennesker er det ikke. Her er nogle ting, som folk har sagt og givet det én stjerne. : Jeg gik i stykker med min telefon og skal nu starte forfra 😭: dette løses nemt ved at skrive koden ned øverst, så kan du fortsætte med at spille. Deres er en masse andre ting som lavenergi, spillet er uretfærdigt, selv for folk, der ikke kan lide en bestemt fjende eller scene. Gid folk var bedre mand
Muligvis det bedste spil nogensinde. Har spillet dette spil i 4 år og er her stadig for hver opdatering. Håber at se dette spil vokse til, hvad det fortjener at være.
det er meget tydeligt, at udviklerne har sagt op som pengeskabende og overhovedet er ligeglade med nye spillere. Bare et væld af autodaterede tutorials, begivenheder, der ikke har nogen betydning undtagen for folk, der allerede har spillet, og år gammel gacha-mekanik.
Det er så irriterende, at du skal vente på, at det indlæses. det tog 1 uge, så blev det ikke indlæst. Jeg elsker dette spil, men kom nu, det tog 1 dang uge! Så jeg prøvede at downloade det endnu en gang, men prøv at gøre det kortere, så jeg ikke behøver at vente så længe
My Cafe — Restaurant Game Casual xse
The Battle Cats Casual yfid
Virkelig sjovt, og sandsynligvis det eneste gatcha-spil, der eksisterer, der ikke bare er "enheder med højere sjældenhed bedre", hver sjældenhed har en tendens til at have deres egen rolle. Også masser af gratis indhold, uden rigtige betalingsmure, du skal igennem, skatteslibning, energisystemet og ingen skybesparelse er de eneste problemer, men spillet har hundredvis af timers gratis indhold uden pop op eller påtrængende annoncer , bogstaveligt talt har du 1 måde at se annoncer på, og det er valgfrit
Jeg ville virkelig ikke give dette tre stjerner, for dette er et vidunderligt og vellavet spil, men en nylig fejl, jeg formoder, skete for mig i morges, jeg var lige ved at få en cykelkat til den sidste dag af min daglige belønning , så jeg åbner kampkattene, og fik kun en kattebillet. Jeg troede, det bare var en fejl, så jeg loggede på igen. Det virkede stadig ikke. Virkelig utilfreds med dette, jeg glædede mig til at få cykelkat!
tager alt for lang tid at opbygge en multi-summon. det er latterligt, og jeg har aldrig set så forfærdelige bondegårde i noget andet gacha-spil. Gør det endnu værre, når du tilkalder og ikke får, hvad du vil have, fordi banneret vil være væk, når du dyrker nok kattemad. Det er umuligt at have det sjovt på den måde.
Jeg elsker dette spil, men der er en fejl, da jeg udjævner arbejderkatten, koster det 180, men mit maksimum er 150. Venligst ret dette, og jeg vil bedømme 5 stjerner.
Det er sjovt, men indtil du bruger penge på det, kan du ikke vinde, og det er sååååå irriterende, hvis du har nogle råd til at slå det første kapitel af ind i fremtiden, så fortæl mig venligst
Et sjovt og vanedannende spil, der har unikke karakterer at bruge og opgradere. Indtil videre er mit eneste problem, at det kan tage evigheder at få energi, og nogle stadier kan fylde meget. Nogle stadier giver dig også meget lidt xp, hvilket får dem til at virke som spild af energi, når du forsøger at komme videre.
FANTASTISK SPIL, og til alle de mennesker, der har den sorte boks, dukker op og gav dette himmelske spil 1 stjerne; DET ER EN ULOADET ANNONCE. VED DU IKKE, HVORDAN MAN KLIKKER PÅ EN X-KNAP?? og til alle de 1-stjernede vurderere, DU HAR IKKE SKREVET KODEN TIL NÅR DEN KRASKER, OG DET ER BARE AT DOWNLOAD SPROGENE OG NEJ DET ER IKKE LANGSOM DET ER DIN AFFALDESTELEFON. Anyways, spillet er virkelig nemt, hvis du bare kværner nogensinde så ofte, og jeg fik endda kriminelle kat (jeg ELSKER JJBA) og box cat, andre anime slags katte så generelt fantastiske! <3
Det er godt
Okay tid til at opsummere dette spil på den mest forenklede måde hoste hoste du kat din kat for kat i din kat mod ting som hunde bjørne og cykloner lidt vidste de bjørnehunde og cykloner at du også har mærkelige groteske kreationer såsom megidora der var faktisk drage eller gou som også er en drage og Bahamut som også er en drage ja der er mange dragekatte nu hvor jeg tænker over det huh
Dette spil er meget sjovt og et af mine mest yndlingsspil (jeg kan varmt anbefale)! Du kommer til at kommandere din egen hær i et intenst spil Cats(You) vs. Other Animals (CPU). Pointen er at ødelægge den modsatte hærs base, før de ødelægger din. Du vil vokse, ændre, opgradere og redigere din hær, mens du går! Du kan vælge mellem flere typer scener, hvoraf nogle er kampagnefaser, begivenhedsfaser, og når du først har slået episode 1 i kampagnefasen, cat dojo og ind i de fremtidige stadier!
Sjov for en lille stund. Forbliver kun sjovt, hvis du vil bruge penge. "Gratis" betal for at vinde spil.
Jeg ville gerne spille kampkatte, siden jeg spillede, da jeg var yngre og ville opleve spillet fuldt ud. Men da jeg åbnede spillet var der kun en sort firkant/rektangel. Jeg kom ud af spillet, og alle mine spil var væk fra min hjemmeside. Jeg tjekkede min anden app-ting, og de dukkede ikke op, men jeg var i stand til at få dem i spildownloader-appen. Ret venligst dette.
Jeg elsker det, bortset fra den del, hvor du skal besejre de røde hoveder, jeg kan stadig lide spillet, fordi jeg fik en god belastning ud, og jeg fik afro- fordi hun er stærk til alien, og det er godt for de fremmede stadier.